«Всі ми творіння на день»: рецензія психотерапевта
Я - лікар, і часто мені важко висловити радість - невимовну радість, - яку я відчуваю під час терапевтичного процесу, а…
Назва: Ти богиня! Як зводити чоловіків з розуму
Автор: Марі Форлео
видавництво: Ексмо
Рік видання: 2010
сторінок: 256
формат: doc. і chm. в rar. архіві
Розмір: 3,21 Мб
якість: відмінне
У ваших руках книга, яка назавжди змінить вас і ваше особисте життя. Перш за все ви дізнаєтеся, чому раніше вам не вдавалося зустріти і залучити гідного партнера. Ви також зрозумієте, як розкрити свій потенціал і стати настільки чарівною, що перед вами навряд чи зможуть встояти чоловіки. І нарешті, ви навчитеся жити повним життям і будувати гармонійні і приносять задоволення відносини.
"Ти богиня! Як зводити чоловіків з розуму »- це більше, ніж простокніга про відносини. Це книга про те, як розширити можливості жінок любоговозраста і способу життя, Я ведуча на радіо «Web Sorority Talk radio» і частослишу від успішних в бізнесі жінок, що вони хотіли б бути настільки жеуспешнимі і в любові. Ця книга показує жінкам, як перестати зацікліватьсяна своїх маленьких недоліках і почати пишатися достоїнствами, Цілком іліотдельнимі фрагментами, але цю книгу неодмінно варто прочитати кожній жінці, яка хоче відчути свою силу і почати собі подобатися! »
«Це блискуча книга! Проста і тим не менш неймовірно глибока. Якщо ви хочете стати бажаною і при цьому розвинути впевненість в собі, постарайтеся відчути кожне слово книги «Ти - богиня! Як зводити чоловіків з розуму »! Ви залишитеся в повному захваті. Крім того, ще довгі і довгі роки ви зможете користуватися набутими навичками ».
«Нарешті з`явилася книга, яка показує, що в основі чудових відносин з іншими людьми лежить справжнє взаємовідношення вас і вашого внутрішнього« я ». Ідеї, представлені в книзі «Ти - богиня! Як зводити чоловіків з розуму », допомогли мені сформувати глибоке і позитивне самосвідомість, що відразу ж значно змінило динаміку моїх особистих відносин».